Date med Wiz Khalifa ikväll

Ikväll smäller det; Wiz Khalifa på Münchenbryggeriet! Egentligen hinner jag inte skriva så mycket mer än så, men det kändes som att det var på tiden att lägga ut nåt på bloggen innan folk börjar misstänka att jag äntligen fått cojones nog att avsluta denna patetiska ursäkt till liv. Ok, det där var tänkt att bli ett skämt på något mörkare sätt än Akons anus, men istället lät det bara deppigt. Men nu måste jag röra på mig, så ha det bra, och om vi ses på konserten kan du säga hej så kan jag se förvirrad ut eftersom jag inte känner igen dig och bara låtsas som att jag gör det för att det inte ska bli pinsamt mellan oss innan jag återvänder till min spliff.

Drugs are bad, mmkay.

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

