Zlatan och nå andra snubbar vs. Barcelona

Då kör vi då! Zlatans första match mot Barcelona sedan han lämnade klubben, och dessutom bara ett par veckor efter att han släppt boken “Jag är Zlatan Ibrahimovic” i vilken han bland annat säger att Barcas coach Pep Guardiola inte har någon pung, att han bajsar på sig för Real Madrids coach, och att Zlatan kommer att våldta hans dotter och dricka hans sons blod ut hans frus urgröpta skalle. Ok, det där sista hittade jag bara på, men jag har inte läst boken så jag kan inte garantera att han inte har sagt det.

Jag är Barcafan så jag hoppas på att de vinner, men samtidigt har jag alltid varit en Zlatansupporter (tyckte dock att han passade in i Barca som Elton John i en nazistisk Salemdemonstration) eftersom vi delar två nationaliteter och tre mammor. Till följd av detta hoppas jag på att Barca vinner med 4-3 där Zlatan står för alla mål för Milan och det avgörande målet för Barca kommer i 92:a minuten. För spänningens skull så klart.

Framförallt hoppas jag på fred på jorden och att folk ska inse att Russell Brand inte är rolig och slutar betala för att se hans filmer, hans stand-up eller någonting som han någonsin har rört vid. Utom Katy Perry. Hon är ok.

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

