Let there be light!

20111128-120307.jpg

Som ni som har hängt med här ett tag kanske minns så var jag rätt kritiskt inställd till tanken att bo kvar i Sverige efter att ha upplevt Australiens klimat ett tag när jag pluggade där. Jag har ingenting emot Sverige annat än just klimatet, men ni som upplevde förra vintern kanske förstår varför det argumentet är starkt nog att sätta igång tankarna, för den vintern sög hårdare än Jenna Jamesons dammsugare.

I år däremot är det den 28:e november och solen skiner mer än bloddiamanterna jag köpte bara för att jävlas med Sierra Leone i somras. Det är uppenbart att gud har fixat det här eftersom att hon tycker om mig och vill att jag ska trivas maximalt.

Så varsågod.

Nu ska jag bli rätt kritiskt inställd till att jag inte får ligga med Nicole Scherzinger och hålla tummarna för att det fungerar igen.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

