Liten statusuppdatering

Först och främst tänkte jag bara säga att det fortfarande är mycket med plugget och exjobbssökandet och att jag inte har glömt bort er, så lugna er. Alla e-mails jag får med vädjanden till att komma tillbaka och med nakenbilder från er damer som läser är överflödiga. Skicka inte fler nakenbilder, tjejer. Gör inte det bara. Inga fler nakenbilder. Ok?

Vidare kommer det inom en-två veckor att lugna ner sig när jullovet kickar igång och mina enda vänner blir datorn och min högerhand igen, så då kan ni förvänta er fler inlägg.

Och just det, den 16-21 december åker jag till Amsterdam. Jag vet att du inte bryr dig, men det gör jag, så skit ner dig. Du är bara avundsjuk på all sex jag kommer att ha nästan gratis!

Det var allt. Frågor?

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

6 Responses to Liten statusuppdatering

  1. Vedo says:

    eej vad snackar du om, sex e inte gratis i amsterdam? =)

  2. Meeeh says:

    Jag har en fråga. Var fan är min video?

  3. LiveitLoveit says:

    Du har aldrig funderat på att åka till Sydamerika ist för Holland?

    Om du är nyfiken på varför, får du klicka dig vidare hit….
    http://blogg.veckorevyn.com/liveitloveit/2011/12/03/spanska-ord-som-kan-leda-till-missforstand/

Leave a Reply

