Rösta på Farzad Nouri

Nu känner jag mig lite smutsig som inte har skrivit någonting på typ fem dagar och sedan kommer in med ett sådant här inlägg det första jag gör, men senare idag dyker det upp någonting här som ni har fått vänta på lite för länge (jag tänker inte säga vad, men det rimmar nästan på radio) så det känns ändå ok.

Farzad Nouri är en gammal basketkompis som kör stand-up och nu är med i någon tävling som jag är alldeles för lat för att sätta in mig i, men det gynnar i alla fall honom när folk går in här och trycker på Gilla, så gör det! Ni kan även se hans stand-up på samma ställe för dagens teknologi är mer mångsidig än Judas skulle vara om han var politiker idag.

Den där grejen som nästan rimmar med radio är i alla fall klar nu på riktigt och dyker upp under dagen! Om jag inte levererar den här gången heller har ni min välsignelse till att bitchslapa er bättre hälft ikväll och skylla på att min blogg fick er att göra det. För är det inte bara att vi saknar en syndabock som hindrar oss från att göra det varje kväll?

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

3 Responses to Rösta på Farzad Nouri

  1. Nayla says:

    video!

  2. Arvs says:

    vi väntar ihärdigt i fem långa trista dagar, och du dyker upp med ett relativt sub-par inlägg.
    keff du e.
    you better make it up to us soon, bitch. vi vill ha classic doublei!

Leave a Reply

