Where “so exited I might poop my pants” happens

Tack vare en lockout i NBA orsakad av att ägarna, miljardärer, och spelarna, miljonärer, inte kunde enas om hur pengarna skulle fördelas mellan dem kommer säsongen, som skulle starta den första november, äntligen att starta om 18 dagar, på juldagen. Det finns ingen annan liga i världen som jag bryr mig mer om, och egentligen finns det nog ingenting annat i världen som jag följer lika engagerat som NBA, så ni kan ha svårt att förstå exakt hur taggad jag är för det här, men med hjälp av en liknelse kanske vi kan lösa det problemet.

Tänk att du är bajsnödig. Inte så där lite bajsnödig som i att det börjar bli dags att tänka på att gå på toa, utan så där bajsnödig så du vet att det inte kommer att ta mer än två sekunder från att du sätter dig på toan till att du behöver spola för första gången. Precis när du ska gå på toa så ringer din chef för att prata om någonting jätteviktigt. Så du håller dig och pratar och pratar och pratar tills han äntligen är klar och du kan springa mot toan igen. Men precis innan du sätter dig får du veta att toaletten inte fungerar eftersom giriga jävla miljardärer och miljonärer inte kan fördela multimiljardintäkterna från sin jävla liga och därför inte låter dig bajsa någonstans tills de har löst sina pissiga jävla i-landsproblem, utan någon som helst hänsyn till att du har bajsat där i 15 år och att förra säsongens bajsning var den överlägset bästa sedan man kunde köpa Michael Jordan-flingor med extra mycket fibrer.

Om 18 dagar får jag äntligen bajsa igen, gott folk, och det känns så bra att jag inte ens bryr mig om att det här inlägget får mig att framstå som en 13-åring. Det är NBA vi snackar om här.

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

4 Responses to Where “so exited I might poop my pants” happens

  1. Meeeh says:

    Jag förstod med hjälp av liknelsen, innan förstod jag inte vad du pratade om.

  2. Arvs says:

    Ibland älskar jag dig.

Leave a Reply

