Men våra politiker har säkert en mycket trevligare personlighet

Nu är det sjukt länge sedan vi hade random sexighet här på bloggen, och det är fan inte helt ok eftersom jag är osäker på min egna sexualitet och måste hävda mig med regelbundna mellanrum, så låt mig presentera Maria Kozhevnikova.

Maria är en rysk skådespelerska/politiker som i november blev framröstad till Rysslands sexigaste kvinna och i december blev inröstad till det ryska parlamentet. Hur awesome avslutning på 2011 har inte hon just nu? Inte för att jag kan tänka mig att det intresserar någon av er, men bilderna på henne från insidan till det där numret av ryska Playboy finns här. Tänkte att jag kan lägga länken där, även fast ingen kommer att klicka på den.

Ryssland glimtar verkligen till politiskt ibland, som när de diskuterade införandet av kastrering av pedofiler, men så kommer en ny dag och de försöker införa förbud mot “homosexuell propaganda” vilket skulle vara mer efterblivet än barn skapade av valfri Jersey Shore-medlem och dennes syskon.

Då kan det väl vara vettigt att slänga in en politiker i parlamentet som är tillräckligt snygg för att avleda folks uppmärksamhet från all idioti, men om de tror att det tuttar på mig så har de helt fel.

This entry was posted in Sexy stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

