Barcelona äger och lite annat

Ledsen att det har varit tyst här senaste dagarna. Ett par kompisar kom på besök till Stockholm och bodde hos mig över helgen, så jag har inte hunnit skriva så mycket på grund av allt homosex vi har haft. Homosex, det är så det kallas va?

Hur som helst, vi börjar med ett yeeeeeeeeeeeeeees till Barcelonas förnedring av Real Madrid på deras egna arena i lördags. Nu gäller det bara att ta tillbaka ligaledningen, men tills dess kan vi njuta av att på ett så dominerande sätt ha fastställt vilket som är det bästa laget i Spanien. Dessutom med en utvecklingsstörd människa i målet, fantastisk bedrift!

Vidare, jävlar vad den här grabben kan jonglera:

Om jag någonsin har ett behov av någon som kan slänga jättemånga saker i luften och fånga dem så kommer jag att söka upp den här killen snabbare än jag kan komma på en enda situation då jag skulle ha ett sådant behov. Han kör även en skön dubstepjonglering som du kan se här och som är jävligt cool faktiskt.

Men nog om små pojkar som hanterar glansiga bollar innan ännu ett Michael Jackson-skämt dyker upp.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

