En vinkande björn. För enhjulingar var inte imponerande nog

Hittade den här videon på en björn som haft möte med Charles Darwin och lärt sig vinka, och insåg att den laddades upp så sent som igår. Det är intressant eftersom den endast har 300+ visningar just nu men med tanke på vilken typ av video den är kommer att ha cirka tre ziljarder inom en vecka. Så när det oundvikligen händer, kom ihåg var du såg den först!

doublei.net – alltid först med det senaste, där “alltid” betyder “när jag råkar stöta på sån här skit” och “senaste” i vanliga fall betyder “rasistiska skämt”.

Nu måste jag sätta mig och skriva min hemtentamen som jag har skjutit upp alldeles för länge eftersom det är det sista jag gör någonsin i plugget och jag därmed bryr mig om den lika mycket som kineser bryr sig om att framstå som väluppfostrade människor när de åker tunnelbana.

Vad? Som att jag är den enda här som har tänkt på det.

This entry was posted in Funny stuff, Why the internet is awesome. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

