Tvåhundrasjuttio jävla poäng, KTH

Det där är, för er som av någon mystisk anledning kan läsa det jag skriver här men inte klarar av att läsa i bilden, en pissig hemtentamen som jag lämnade in på KTH idag. Men det är inte vilken pissig hemtentamen som helst, utan den är det absolut sista jag någonsin gör på KTH. Förutom min mastersuppsats, men den skrivs om ett riktigt jobb på ett riktigt företag för riktiga pengar så den räknas inte riktigt.

Fyra och ett halvt år är nu officiellt avklarade och jag känner mig smartare än Einsteins hjärna intryckt i Stephen Hawkins röv. Om någon frågar mig en jättesvår fråga kan jag nu säga “jag har läst 270 högskolepoäng så jag kan svara på det där, men jag tänker inte göra det ändå. Vill du ligga?”

Det här kommer att bli grymt!

This entry was posted in School stuff. Bookmark the permalink.

6 Responses to Tvåhundrasjuttio jävla poäng, KTH

  1. DAve says:

    Grattis Bror! Det här klassas nästa som första jobblönen, och du vet vad det betyder va ;)
    /D-RazZzzZz

  2. JoHo says:

    Grattis! Vart bär det av nu för exjobb?

  3. Mia says:

    Bra jobbat Yoshi!!!!! Kan knappt föreställa mig känslan! :)

  4. Yoshi says:

    @D-Razz: Hahaha tack och du har rätt, nu måste vi bara få andra Dave att sluta slingra sig, för det är skam om jag håller pakten innan han ens hunnit på över ett år :p
    @JoHo: Tackar :) Det kommer att bli ett arbete i strategisk marknadsföring på ett företag som jag inte tänkte nämna här innan vi har skrivit alla kontrakt och så :)
    @Mia: Tack så mycket! Det kommer antagligen att vara en ännu skönare känsla att avrunda alla 300, men det är rätt grymt redan nu :)

  5. Mille says:

    Grattis mannen!

Leave a Reply

