Amsterdam ftw

Vid den här tiden imorgon är jag i världens huvudstad för klamydia; Amsterdam. Det känns som den perfekta avslutningen på en skoltermin, för finns det något bättre sätt att sätta en rosett på den kunskap man har tagit åt sig de senaste månaderna än att röka ut den hårdare än Muammar Gadaffi? Jag skojar förstås, droger är fel, även de som är mildare på alla sätt och vis än alkohol och står bakom noll våldsbrott till skillnad från alkoholens tusentals varje dag. Mmmkay.

Hur som helst blir det här mina flygplan nummer 23 och 24 för året 2011, vilket jag är väldigt nöjd med. Får jag till två till innan nyår snittar jag att sitta på ett nytt plan varannan vecka det här året vilket är rätt ballin’ för att vara någon som lever på CSN och de små slantar jag får in från traffickingverksamheten jag driver vid sidan av plugget. Men även om jag inte får det är det kul att ha lämnat sitt avtryck på världens klimatproblem. Vem säger att man inte har förmågan att förändra världen som en ensam individ?

Från Amsterdam kommer jag att försöka få till nåt inlägg då och då om jag stöter på WiFi och lyckas få upp mitt knapplås. Det låter som en liten bedrift, men stöt på mig på gatorna i Red Light District så kommer du att förstå att det inte är det. Om jag inte lyckas få nåt skrivet så får ni ha en trevlig helg och ta hand om er själva här hemma så ses vi när dimman lättat.

This entry was posted in Travelling. Bookmark the permalink.

4 Responses to Amsterdam ftw

  1. Mia says:

    Fyfan för dig! Det är DITT fel att jag inte får se snö det här året… Inte okej.

  2. Arvs says:

    GLHF dude

Leave a Reply

