Back in business

Ja men då kan vi väl ta och köra igång igen, eller vad säger du? Egentligen har jag varit hemma sedan eftermiddagen i onsdags, men eftersom jag lever ett så jävla ballin’ liv så har jag inte hunnit sitta vid datorn annat än för att onanera bort de blue balls som promenaderna i Red Light District lämnade efter sig. Jag menar, jag har träffat 17 tjejer sen jag kom tillbaka som tog hand om mina blue balls åt mig. Ballin’!

Vet du nån som vill sälja en välfungerande olåst iPhone 4 eller 3GS för inte alltför mycket pengar? Hör av dig i så fall, för min har börjat krångla och jag tänkte vänta in femman till nästa större köp. Tänkte bara slänga in den förfrågan här, Blocket-style, för det är min blogg och jag får göra vad fan jag vill med den!! Såg du? Två utropstecken! Tjafsa inte med mig!

Nu måste jag bestämma om jag ska åka till Oslo över nyår och därmed uppnå mitt mål att sitta på ett nytt flygplan varannan vecka under 2011 i snitt. Om inte “flygplanskrasch” blir min eventuella dödsorsak skulle det kännas mer fel än om Jesus hade drunknat.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

