How to use a fleshlight

Ifall du undrade så är det alltså så man använder en låtsasvagina. Jag måste erkänna att jag kände mig helt vilsen innan, men nu när jag har sett den här förklarande videon så har jag stenkoll.

För att ni inte ska tro att jag är någon sorts creeper eller någonting (som att ni inte redan gör det) så kan jag förklara att jag inte sökte runt efter fleshlights, utan råkade se på Teknikmagasinets hemsida att de säljer inte bara en massa sexleksaker utan även har fleshlights som är kopior av kända porrskådespelare vilket jag tyckte var a) en genialisk affärsidé, b) fööör jävla roligt, och c) jag har ingen punkt c egentligen. Jag vet inte ens varför jag skrev “c)” men nu när jag redan hade gjort det kändes det fel att radera det. Det är inte dess fel att det är överflödigt liksom.

Det är rätt intressant det där med sexleksaker, för jag upplever att det är något av en obalans mellan könen vad gäller det här. När jag bara lägger upp en rolig video på en sexleksak för killar så känner jag direkt att jag måste förklara att det inte är någonting jag själv äger då det är sådan tabu på sådant medan så gott som alla tjejer äger någon form av vibrator/dildo och kan prata rätt öppet om det utan att någon ser det som konstigt på något sätt. Hur kommer det sig egentligen? Varför får ni tjejer fullständigt fripass till sexleksaker medan en kille som blir ertappad med att använda någonting sådant direkt ses som någon sorts porr-Gollum som sitter i sina föräldrars källare och får ligga lika ofta som Henrik Larsson säger någonting utan att börja med “näää” och därmed får förskaffa sig maskiner i ett sorgligt och desperat försök att uppnå någon form av klimax som påminner tillräckligt mycket om kontakt med en annan människa för att inte lämna efter sig den där mörka självhatiska känslan som vanlig onani bjuder på?

Ok, den där sista meningen var skrämmande välformulerad, det här är nog någonting jag borde diskutera med min psykiatriker. Men frågan kvarstår, varför tror du att det är sådan obalans kring det här? Eller är det inte ens det, eller är det bara jag som är dum i huvudet och tror att varje gång en tjej pratar om bananer/gurkor/dylikt så handlar det egentligen om penisersättare? Vad tror du?

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

3 Responses to How to use a fleshlight

  1. Arvs says:

    hahah “porr-gollum”, bravo mister!

    Nej men “skämt åt sidan” som araben med examensbevis från SFI sa,
    visst borde sexleksaker för män betraktas med lika jämn acceptans och tolerans som för kvinnor. Men så är icke fallet, som den geniala författaren redan nämnt i ovanstående inlägg. Detta är diskriminerande, och det är dags för samhället att få upp ögonen för detta. Vi män ska inte behöva känna oss äckliga och smutsiga, och inte heller bli automatisk stämplade som vidriga “porr-gollums” när vi känner för att uttrycka oss sexuellt via diverse leksaker. Vakna upp, mina understimulerande bröder! Anslut er till kampen mot en rättvisare fördelning av acceptans gällande onani! Viva! Viva La Revolución!

    P.S
    Ja, jag har testat fleshlighten. Ja, den är helt underbar. Ja, jag är oskuld. DON’T JUDGE ME!

Leave a Reply

