God Jesus födelsedag till er alla!

Till mina kristna läsare önskar jag en god jul, till muslimerna önskar jag en trevlig och bombfri helg, och till de judar som läser önskar jag en glad sån där högtid med tända ljus som håller på i typ en vecka just nu eller vad fan det nu var. Jag lyssnade inte så bra på religionskunskapen, men jag tror att judarna på något sätt firar att de dödade Jesus vid den här tiden.

Och just det, till de som har någon ännu onämnd religion önskar jag att ni finner Jesus/Moses/Mohammed och lever i fullständig frid som alla som tillhör de tre stora religionerna har gjort sedan urminnes tider.

God jul, gott folk!

PS. Akta dig för katolska präster.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

