Viktigaste dagen på året är här

Ikväll smäller det. Efter en lång jävla lockout är NBA tillbaka igen med säsongen 11-12. Klockan 18.00 svensk tid börjar första matchen av fem stycken i rad vilket innebär att mina NBA-knarkande vänner och jag inte kommer att sova inatt, och istället sitta och titta på stora svarta män knuffa runt varandra och svettas mer än Jennifer Lopez i lädertights. Mums.

Om du är intresserad så bjuder NBA på gratis League Pass (alla matcher live eller on demand inom 24 timmar i HD) fram till nionde januari här. När gjorde Premier League eller någon annan fotbollsliga någonting sådant för sina supportrar? Svaret är aldrig eftersom NBA är den bästa ligan i världen och alla andra framstår som Korpen i jämförelse. Afghanistans Korpen alltså.

Det finns risk för att jag kommer i mina kalsonger lite grann när första matchen startar tror jag.

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

2 Responses to Viktigaste dagen på året är här

  1. Meeeh says:

    För det första är det lite gay att ha kalsonger på sig… för det andra har jag fan en hannukkah present uttänkt till dig. i mån av postkontor kommer det komma ett paket till dig om typ 2 veckor. bör få plats i brevinkast annars absolut värt att hämta ut. kiss o bajs

    / yours truly

    meeeeh

    • Yoshi says:

      Med tanke på var du är just nu så kan jag inte vara annat än rädd för vad det är för typ av present, men nyfikenheten är stor! Hoppas att jag inte åker i fängelse för att jag hämtar ut den bara :)

Leave a Reply

