Jalla nu drar jag, gott nytt år!

Förlåt för att jag har försummat bloggen den senaste veckan. Det visade sig att mina vänner också hade ledigt under jullovet och att de ville hitta på saker hela tiden istället för att sitta vid datorer på varsitt håll av någon konstig anledning, så tiden har inte riktigt räckt till. Dessutom fick jag God of War I och II av brorsan i julklapp och har knarkat dem som om de vore doppade i heroin för att förtjäna att få köra God of War III någon gång snart varje gång jag har varit ensam hemma och glömt bort att någonting annat än gudarnas vilja att slita skallen av folk existerar.

Och som ni som av någon anledning förstår vad bilden ovan föreställer redan har listat ut så bestämde jag mig för att åka till Oslo över nyår och uppnå “ett plan varannan vecka”-målet som jag satte i samband med senaste Kyoto-mötet. Jag åker hemifrån om mindre än en timme, så det här blir med största sannolikhet det sista jag skriver under 2011, vilket skulle göra mig lite emotionell och nostalgisk om jag var bög.

Tack för det här året, gott folk! Jag hoppas att ert nyårsfirande blir fritt från olyckor och rikt på sex, så ses vi igen år 2012!

Använd skydd.

This entry was posted in Travelling. Bookmark the permalink.

4 Responses to Jalla nu drar jag, gott nytt år!

  1. Fejzo says:

    Tack sjääääälv!

  2. Arvs says:

    Puss på dig

  3. Meeeeh says:

    Halloj,
    Du måste ha gjort något mot Kina för de låter mig inte komma in på sidan utan att gå via nån sån där konstig sida som ändrar IP-adress eller vad det nu är den ändrar. Något du inte har berättat för mig? Någon asiat du gjort något med du inte borde?

    • Yoshi says:

      Hahaha inte vad jag minns… Men å andra sidan är jag inte helt obekant med saker som då och då kan göra det här med minne mindre fungerande…

Leave a Reply

