All good things come to an end. Bad things too though. What a shitty saying.

Nä men tjena, det var inte igår direkt!

Som du antagligen har märkt om du inte har extremt dåligt minne och läser inlägg från 2011 om och om igen så har det inte hänt någonting här på doublei sedan vi gick in i domedagsåret. Tack för de 0 kommentarerna som undrar ifall någonting har hänt mig, men jag lever och mår bra så ni kan andas ut nu. Jag förstår att ovissheten måste ha varit förödande för er.

Anledningarna till varför jag inte har skrivit är i kronologisk ordning långvarande fylla, långvarande baksmälla, umgänge med kompisar som var hemma över lovet, påbörjande av mitt exjobb samt genom allt detta en motivationsbrist starkare än drinkarna med Captain Coke som orsakade anledningar nummer ett och två.

Motivationsbristen beror på diverse saker som min hjärna snurrar runt på, men mer än så tänker jag inte säga för att jag, hur mycket jag än driver om mina bekräftelse- och uppmärksamhetsbehov, inte är Chris Crocker och låter saker som hör hemma i mitt huvud stanna där istället för att gråta om dem på nätet. Jag vet i alla fall inte om jag kommer att fortsätta med den här bloggen, för det känns inte som att den ger mig lika mycket nuförtiden som den gjorde förut, men en kinky groupie eller två kanske kan vända på saker och ting. Jag är inte svår liksom.

Inom en snar framtid (antagligen mindre än en vecka) kommer jag att starta en blogg som kommer att drivas av mig och åtminstone en annan person och beskriva hur det är att skriva exjobb på företaget jag gör mitt exjobb på. Den kommer med största sannolikhet inte att som doublei innehålla skämt om sex, illegala substanser, sex och sex, men kan vara till nytta för er som pluggar och undrar hur exjobbsbiten ser ut. Och känner jag mig själv rätt så kommer den nog ändå att ha en humoristisk touch, för annars skulle jag bli så uttråkad av mig själv att jag skulle behöva vässa närmast tillgängliga föremål och köra in det i mitt öga som straff. När den har kommit igång kommer jag att lägga upp en länk här på doublei så klart.

Så tills vidare säger doublei-jag tack och hej då. Förhoppningsvis stöter vi på varandra snart igen, för jag gillar doublei-jag.

Ok, det är dags att skaffa en psykiatriker.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

5 Responses to All good things come to an end. Bad things too though. What a shitty saying.

  1. Bergman says:

    Först StorViktor och nu du, fy fan säger jag bara!

  2. H says:

    Väldigt tråkigt.. Hoppas det går bra med nya bloggen och hoppas du kommer tillbaka till doublei någon gång i framtiden :)

  3. Mia says:

    Håller med Bergman! Du gör ju dagarna, veckorna.. hela året man följt dig blev så mycket bättre! Kom tillbaka snaaaart Yoshi! :) Och lycka till med exjobbet!!!!!! :)

  4. Linda says:

    inte okej!

  5. LiveitLoveit says:

    Jag väntar med spänning på den nya bloggen. Leverera =)

Leave a Reply

