Som Ross och Rachel, fast bara i mitt huvud

Först och främst vill jag säga tack till de av er som visade stöd i kommentarerna till det dramatiska hejdå-inlägget häromdagen, det känns alltid bra att veta att folk uppskattar något man gör! Vidare var LiveitLoveit-Saras kommentar den tusende (1000:e!!) kommentaren här på doublei! Det är typ en milstolpe, så vi firar det med en bebis som blir totalt ägd av en katt:

Hahahahahaha dumma unge!

Men i alla fall.

Saker och ting som har hänt i mitt liv den senaste tiden har gjort mig något klokare och det är framförallt en livsfilosofi som jag alltid har försökt följa men på senaste tiden glömt bort som har återpräntats in i mitt huvud:

Om någonting får dig att må bra, sluta inte med det. Lev i nuet för du vet aldrig när Tredje Världskriget eller Godzilla kommer.

Att skriva på doublei får mig att må bra. Att komma på efterblivna liknelser, att läsa era kommentarer, att få utlopp för mina sexuella frustrationer (pshhh som att jag har såna……..), men framförallt att få vara mig själv och se att folk faktiskt är någorlunda ok med det får mig att må bra. Det var skönt att ta en paus under delar av december och i princip hela januari, men i det stora hela gillar jag att ha den här bloggen, så fuck the dumb shit, jag är tillbaka!

Eftersom jag uppenbarligen är mer bipolär än en sengångare på crack så tänker jag inte komma med några uttalanden om hur mycket jag ska skriva, men jag kommer ständigt på ny skit som går att få ner i text, så det kommer nog ändå dyka upp saker och ting här ofta nog. Enda problemet kan bli att få tid att skriva när man sitter och jobbar seriöst med exjobb, men det får ni klara av. Och om du inte klarar av det måste du seriöst börja fundera på att sluta läsa den här bloggen, för det där låter inte hälsosamt, kompis.

Och eftersom Sara fick det så får Bergman också en länk, jag könsdiskriminerar inte. Förutom när jag väljer sexpartners, men det känns som att det är rätt acceptabelt nuförtiden.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

7 Responses to Som Ross och Rachel, fast bara i mitt huvud

  1. LiveitLoveit says:

    Kunde inte sagt det bättre själv! =D

  2. Bergman says:

    Underbart! Alltså videon på ungen! Hahaa dumma unge!

    Tackar också för att du tog ditt förnufft till fånga, grattar Sara till den 1000:e kommentaren och bugar för länken till min narcistiska blogg om ingenting alls. Välkommen tebax!

  3. Bergman says:

    Extra credd till titeln på inlägget, myntet trillade ner precis när jag tryckte skicka!

    WE WERE ON A BREAK! Hahahaaa

  4. Nayla says:

    Yeeej! …dina efterblivna liknelser är bland det roligaste jag vet

Leave a Reply

