Ni är alla snella hestar

Jävlar vilket stöd jag har fått sedan jag bestämde mig för 17:e gången att återvända till bloggandet häromdagen! Det är riktigt kul att se att folk inte har ledsnat på mig och fortfarande ser något värde i att läsa de random sammanställningarna av ord som jag pumpar ut, tack för det!

Nu känner jag större prestationsångest än om jag hade råkat hamna i sängen med Mila Kunis, men jag har rätt bra självförtroende så det ska nog gå. Min mamma säger i alla fall att jag har bra självförtroende och jag lyssnar alltid på henne så det stämmer säkert. Tror jag. Nu blev jag lite osäker, men jag ringde mamma precis och hon säger att det är lugnt.

Om någon nämner Oidipus nu kommer jag sluta skriva.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

