Om piller som förstorar ens penis

Min absoluta favoritserie på nätet Cyanide and Happiness har en tävling igång just nu där man ska ta en av deras serier och byta ut texten i den utan att ändra någonting annat, och de sju roligaste bidragen vinner nå grejer.. Jag kollade upp vad det var för grejer, men jag kommer inte ihåg och jag tänker fan inte kolla upp det igen. Jag är en stark och självständig kvinna, jag behöver inte göra någonting för att du är lat och inte orkar göra det själv! Och utöver det är jag också lat.

Hursomhelst så ser ni ovan mitt bidrag till tävlingen, en modifiering av den här serien. Vad tycker ni? Personligen tycker jag att min är mycket roligare eftersom jag är en sådan narcissist att jag… Jag tänkte komma på en liknelse men jag är en sådan narcissist att jag har en blogg så vad fan behöver jag en liknelse till?

Om någon av er har gjort eller gör ett eget bidrag, skicka gärna in det hit också så kan jag lägga upp det på bloggen och förlänga allas liv med de skratt era verk framkallar. Speciellt om de är sämst, för det är alltid roligare att skratta åt folk som är dåliga på saker och ting.

Nä, jag skojar bara, jag är väldigt uppmuntrande. Kom ihåg:

“Trying is the first step towards failure.”
Homer Simpson

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

