Nej, alltså, jag är fortfarande inte död

Jävlar vad tiden går fort, det är över en vecka sedan jag skrev någonting här sist. Om du undrar vad det beror på kan jag tala om att det är för att jag har försökt få tid till en intervju med Whitney Houston, men hon verkar vara omöjlig att få tag på nuförtiden av någon anledning. Smaklösa* skämt åsido så har jag haft fullt upp med mitt examensarbete och knappt ens hunnit onanera då och då, varför bloggen har fått lida.

Jag vill gärna säga “men nu jävlar har jag massa tid och ska skriva så mycket att era RSS-läsare kommer att bli personliga vänner med min blogg, starta ett stabilt förhållande och kanske ploppa ut några metabarn en vacker dag” men det tänker jag inte göra, dels eftersom jag är osäker på om det där skämtet är det minsta begripligt utanför mitt egna huvud, dels eftersom jag kommer att ha fullt upp med examensarbetet inom all överskådlig framtid och inte vet hur ofta jag kommer att kunna besudla internet framöver.

Hur som helst ska jag anstränga mig för att pumpa ut mer material eftersom världen blir en sämre plats varje gång någon inte upplever min närvaro. Och eftersom mitt ego är så skört att jag måste skriva saker som föregående mening för att minska risken för att jag ska behöva gråta mig till sömns ännu en kväll.

Självförtroendenivån i det här inlägget gick upp och ner fler gånger än Jenna Jamesons hårtofs.

*Men kom igen, inte som att man inte såg det komma och det är inte som att hon inte har hur många möjligheter som helst att vända det här. Crack is a hell of a drug.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

6 Responses to Nej, alltså, jag är fortfarande inte död

  1. Annika says:

    Tack, även om skämtet var smaklöst!!

  2. David says:

    “jenna jamesons hårtofs”, du är knäpp yosh. hahahha

  3. Annika says:

    Ok, vi har fattat det nu…dags att uppdatera igen!! Nu har du verkligen börjat slappa till..

  4. Annika says:

    Meeehhh! Kom igen nu och dela med dig…Vi är ju såå svältfödda här på sidan!

Leave a Reply

