Lite blandade tankar. Eller ja.. random saker utan tanke

Undrar inte ni också ibland varför navlar utsöndrar ludd?

Men nog om det. Hej igen, gott folk! Och med folk menar jag väl Annika eftersom hon är den enda som kommenterar om att jag ska skriva något medan jag gissar på att ni andra för länge sedan ledsnade och surfade vidare till någon hemsida som ger er det ni vill ha. Ni vet vad jag menar, låtsas inte som att ni inte vet.

Vilket påminner mig om en av mina favoritscener från Family Guy:

We all know what’s going on here.. Eller hur, Annika?

Hur som helst, det är fortfarande ont om skit på bloggen eftersom jag jobbar hårt med mitt examensarbete och endast hinner dra en lina då och då för att kunna hantera stressen. Jag skulle gärna dra något skämt om själva examensarbetet, men det känns någorlunda dumt att driva offentligt om någonting som ett företag ger mig pengar för att leverera. Dessutom är det per automatik ett perfekt verk då jag är inblandad i det, så alla skämt skulle vara baserade på rena lögner, och då skulle jag inte bara sitta och driva om någonting jag får betalt för utan även ljuga om det för att det ska se sämre ut, vilket känns mindre vettigt än att snärta en tjur på pungen i en röd Onepiece.

Nu för det räcka för det här inlägget, det där klippet ovan fick mig att komma och tänka på en sak jag behöver göra… så.. eeh… hadebra!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

8 Responses to Lite blandade tankar. Eller ja.. random saker utan tanke

  1. Dave says:

    hahaha, keep em coming NEPHEW!

  2. Annika says:

    Öh, Yoshi!! I do not know what´s going on!! Please, tell me??

  3. Annika says:

    “We all know what’s going on here.. Eller hur, Annika?”….Jag kan vara ironisk men i det här läget inte, meningen ovan fattade jag inte, eller är du ironisk???…. Det här måste vi klara ut så det inte blir något gnissel i vårt förhållande!!

    • Yoshi says:

      Hahaha, jag var tvungen att kolla så att jag inte skämmer ut mig själv mer än vanligt liksom :p

      Eehh.. ja, det som händer i klippet alltså… Vet du vad, jag tror att det bästa är att du läser kommentarerna till klippet på YouTube, de är mycket mer informativa än vad jag har lust att vara utan att låta som att jag kan alldeles för mycket om det här ämnet :P

      Kolla in dem: http://www.youtube.com/watch?v=wwdkIG-s5lQ

  4. Annika says:

    Oki, I got it!! Jag fattar…usch Yoshi!! Dina tankar skenar verkligen helt åt skogen ibland!!

Leave a Reply

