Jag bidrar till en bättre värld

En massa folk har hittat hit till bloggen de senaste dagarna genom att söka på ordet “kondom” vilket tar dem till det här inlägget där jag snackar om att man ska använda kondom för att inte riskera att bli påkörd av bussen. Det verkar kanske inte alltid så men jag är väldigt mån om att nå ut med rätt budskap när jag bloggar, även om det innebär att skämta om motsatsen, så det gör mig glad att folk som undrar saker om det här med kondom hittar hit. Givetvis inte lika mån som jag är om att verka intressant och full av självförtroende så att osäkra små tjejer vill ligga med mig, men man måste ju ha sina prioriteringar liksom.

Typ i linje med det (inte säker, så jag kanske bara byter samtalsämne just nu) så skrev en kompis och en av mina mest trogna läsare igår att jag på senaste tiden har blivit något av en pussy i mitt skrivande, vilket han har helt rätt i. Jag har tonat ner grovheten jag skriver med lite grann på senaste tiden eftersom jag snart är klar med mitt plugg, söker jobb och fullt medveten om att rekryterare också har hört talas om det här med Google. Visserligen är det rätt uppenbart att jag driver och att jag egentligen vill förmedla rätt säker, men om en rekryterare utan humor skulle stöta på bloggen och läsa min teori om att oskyddat sex är säkrare ju yngre tjejen är kanske det inte skulle se så där jättebra ut. Som Anne Hathaway. Ärligt talat, hur fan är den där tjejen en av världens mest populära modeller? Är det bara jag som ser att hennes mun är stor nog att hantera Lexington Steele samtidigt som hon käkar en Big Mac?

Nu tappade jag tråden lite grann, men kontentan är i alla fall att jag lovade min kompis att det skulle komma ett inlägg grövre än Wolverines anushår bara för honom idag, men istället får han nöja sig med den här förklaringen till varför det bara blir i nivå med kanske Tobey Maguires anushår. Ok, Tobey verkar vara en liten bitch, riktigt så mjuk tror jag inte att jag har varit, men ni förstår poängen.

Och just det, använd kondom! Det var nåt om det i början på inlägget har jag för mig. Förutom om tjejen är riktigt riktigt snygg, då är det fan inte värt det.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

4 Responses to Jag bidrar till en bättre värld

  1. Annika says:

    I början av inlägget tänkte jag; shit man, killen är vuxen nu men så blev jag osäker när jag läste sista raden!!!! Jag hoppas innerligt du var ironisk… :-)

Leave a Reply

