Wiz Khalifa – Studio Lovin

Jag kommer inte att hinna skriva någonting väldigt utförligt idag, men jag tänkte i alla fall ta mig lite tid att tipsa er om en skön låt från allas vår favoritförespråkare av marijuana, Wiz Khalifa. Förutom Barack Obama så klart, den snubben är bäng tjugofyrasju.

Men “Studio Lovin” handlar som omväxling inte om gudlöst knarkande utan om gudomligt samlagande. Låten består helt och hållet av analogier om sex i musikaliska termer och är fullpackad av underbart finurliga och genomtänkta detaljer. Jag skulle gärna lyssna på den medan jag har sex men jag ligger uteslutande med mörka tjejer som tycker att jag är för vit för att ha hiphop på varför vi brukar ha sex till Weezer och The Offspring.

Att komma precis när delen där de tar i på “Teenage dirtbag” kommer igång är ungefär så gangsta som jag får ha det.

This entry was posted in Music. Bookmark the permalink.

2 Responses to Wiz Khalifa – Studio Lovin

  1. Annika says:

    Hiphop vid ett sånt tillfälle?? Nääää, testa Metallica ist och “nothing else mathers” låten e lång men e du långsam av dig så kör den bara på repeat! Jag vågar utlova succé… :-)

Leave a Reply

