1-0, 2-0, 3-0, 5-0, 7-0

Det finns ett par saker i mitt huvud som jag har velat skriva om de senaste dagarna, men tiden har inte riktigt räckt till. Senare idag kanske jag hinner med det, men tills dess får ni bevittna Messis slakt på Bayer Leverkusen som krossade en hel del rekord.

Mitt val att inte kolla på den matchen igår rankar jag bland mina sämsta beslut tillsammans med den där gången jag sålde uran till Iraks säkerhetsdepartement. Det kändes som ett helt vanligt sälj på Blocket, men fan vilket liv det blev om det sen.

This entry was posted in Sports. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

