Rätt irrelevant inlägg, men å andra sidan, vilket är inte det?

Så, eh, jag hade tänkt ta upp det här med Kony 2012 igen ur ett vettigare perspektiv, men ser ingen anledning till att göra det efter den mycket välskrivna kommentaren som I Live I Love lämnade på det förra inlägget. Och om det här med text inte är din grej kan du här se en kines som pratar väldigt roligt säga i princip samma saker som I Live I Love, jag och varenda annan tänkande människa har att säga om det här ämnet. Bonusen är att han är kines och pratar roligt medan jag bara är väldigt vacker, talangfull, smart, ung, väluppfostrad, utbildad, musikalisk, atletisk, trevlig och extremt ödmjuk.

Men nog om mig.

Eh…. Fint väder senaste dagarna, eller vad säger ni? Och har ni hört om Grekland och det här med problemen med euron? Jobbigt läge..

Ok, det här sög, jag bryr mig bara om mig, och just nu sitter jag och skriver på mitt examensarbete istället för att vara ute i solen och leka med de andra barnen vilket är sämst. Förvisso var det rätt sämst när jag var ute i solen och lekte med barnen förra sommaren också när föräldrar började ringa polisen, men fram tills dess var det jävligt kul!

Ett pedofilskämt är alltid ett bra sätt av avsluta inlägg utan innehåll.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

7 Responses to Rätt irrelevant inlägg, men å andra sidan, vilket är inte det?

  1. Annika says:

    Pedofilskämt ligger på dagisnivå och där befinner du dig väl ändå inte Yoshi???

    • Yoshi says:

      Jag tänkte skriva någonting utförligt om att jag inte förstår hur du fortsätter läsa bloggen när du har åsikter som denna (även om jag så klart uppskattar att du gör det och vill ha kvar dig :p) men ironin i ditt ordval är för mycket för att jag ska kunna hålla mig seriös :)

  2. Yoshi says:

    “Pedofilskämt ligger på dagisnivå”

    Du ser ingenting ironiskt med det uttalandet? :)

  3. sarakiraly says:

    Jag gört …. =)

Leave a Reply

