Världens sexigaste man utnämnd. Av mig alltså.

Nu har jag försökt låta smart alldeles för mycket på senaste tiden, så vad sägs om lite sexiga nyheter? “Bröst” är rätt svar på den frågan ifall du var tveksam.

Jenna Talackova heter den sexiga varelsen på bilden ovan, och hon är inte bara en av finalisterna i tävlingen Miss Canada, utan även en symbol för hur fantastiskt duktiga läkare har blivit på att jävlas med mitt stånd. Jenna är nämligen inte född kvinna utan gjorde ett könsbyte för något år sedan vilket ställer till det rätt ordentligt för min förvirrade hjärna. Jag menar, jag skulle inte tveka en sekund om hon/han/det kom fram till mig på en bar, men samtidigt är jag inte så där jättesugen på före detta killar. Men återigen.. kolla bara på henne/honom/det/oompa loompa!

Men om vi återgår till nyheten från min sexualitets nyupptäckta perspektiv så är inte allt frid och fröjd för Miss Mister då hon nyligen blev diskad från Miss Canada när de upptäckte att Jenna varit man en gång i tiden. Samtidigt som jag förstår att de har sina regler som säger att det är en tävling mellan kvinnor så anser jag personligen att det är rätt oskönt att de diskade henne. Det är liksom inte en tävling i att föda barn. Det handlar om vackrast kvinnligt utseende, och Jenna kan ha varit man en gång i tiden men för stunden är hon en vacker kvinna och borde därmed få vara med i tävlingen. Men visst, kvinnorna är väl sura för att den enda tävlingsgrenen i världen där män inte redan är överlägsna kan vinnas av en man. Förutom typ tävlingar i att producera bröstmjölk eller köra dåligt så klart.

Om ni ursäktar mig ska jag nu ringa alla 2,5 kvinnor jag har haft sex med för att dubbelkolla.

This entry was posted in Sexy stuff. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

