Glad akta dig för judar med spjut-helg!

För nästan två tusen år sedan dog tydligen någon mexikansk snubbe, Jesus nånting, men efter ett tag dök han upp i en grotta och hade inte alls dött. Min gissning är billig tequila, haven’t we all been there? Hur som helst så var den här snubben viktig och två tusen år senare får vi i Sverige fortfarande en långhelg till minne av denna mexikanska version av The Hangover.

I och med att jag är hedning och dessutom förkastad av min familj efter att ha utbytt ögonkontakt med en kvinna som jag inte var gift med så har jag bara kört på som vanligt över påskhelgen och jävlar vad tomt det har varit överallt. Gymmet, affärer, allt i Stockholm har känts som introscenen till en zombiefilm och kolla på siffrorna här från bloggen:

Det är helt sjukt hur 90% av den svenska befolkningen helt plötsligt tycks försvinna över påskhelgen. Det är också helt sjukt att runt 50 000 000 personer hittar till min blogg dagligen även när jag faktiskt inte skriver så mycket, men det är helt och hållet sant. Du måste tro på detta till hundra procent och inte ifrågasätta mina ord för då är du trolös och jättetråkiga saker kommer att hända dig när du dör.

Vad? Det argumentet funkade perfekt för den där mexikanen och här sitter jag och skriver om honom två tusen jävla år senare.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

3 Responses to Glad akta dig för judar med spjut-helg!

  1. Dave says:

    hahaha komedi på hög nivå yosh. Hoppas vi ändå ses i himlen.

  2. David says:

    haha som Biggie säger “When I die fuck it i wanna to go to hell
    cause im a piece of shit it aint hard to fucking tell
    it dont make sense going to heaven with the goodie goodies
    dressed in white, i like black tim’s and black hoodies
    god would probably have me on some real strict shit
    no sleepin all day no geting my dick licked
    hanging with the goodie goodies loungin in paradise
    fuck that shit i wanna tote guns and shoot dice”

Leave a Reply

