Årets roligaste sms!

Normalt gillar jag verkligen inte att göra inlägg som bara innehåller andras material eftersom jag har mindervärdeskomplex och behöver bevisa för mig själv att jag faktiskt också kan tillföra värde till världen utöver organdonationer när jag dör, men i det här fallet var jag tvungen att dela med mig av den överlägset bästa sms-konversationen jag sett i mitt liv:

Alltså… jag började skriva på någonting att avrunda med men insåg att det inte finns en punchline i världen som skulle kunna följa upp det där smset utan att låta som ett skämt från Jay Leno, så jag tänker inte ens försöka. Homie don’t play that shit.

 

This entry was posted in Funny stuff. Bookmark the permalink.

2 Responses to Årets roligaste sms!

  1. Mia says:

    Yoshiii!! Jag hade nästan glömt dig.. Men came to my senses och hittade tillbaka! Hoppas opponering och sånt gått bra och GRATTIS isf! WUHO! :D

    • Yoshi says:

      Miaaaaa!! Allt har gått jättebra, och nu är man färdigutbildad ingenjör :) Tack så jättemycket, uppskattas massor! :)

      Tyvärr har jag inte varit så duktig på att uppdatera här även om jag har velat, och nu drar jag iväg till USA… men kameran följer med och nånting säger mig att jag kommer att ha gott om historier att berätta när jag kommer hem :)

Leave a Reply

