New York + West Coast > Stockholm

Ok, det här med att skriva en del innan jag skulle iväg till USA sket sig, men å andra sidan har det gett er tid att sitta ute i regnet och njuta av den svenska sommaren istället, yay!

Imorgon bitti åker en kompis och jag iväg till det friterade fettets källa och stannar där hela juni månad. För mig är det en resa för att fira att jag numera är mer värd än människor utan examen och för min polare är det en resa för att fira att han känner mig. Även om jag är väldigt nöjd med att vara klar med plugget så tror jag nog att polaren drar det längsta strået i den här ekvationen, jag är trots allt rätt jävla fantastisk att känna, och om nån vet så är det jag för jag känner på mig själv varje kväll innan jag gråter mig till sömns.

Det blir New York en vecka och sedan roadtrippande på västkusten enligt planen som ni ser på bilden ovan. Min kompis fick för sig att vi skulle besöka Tijuana också och, som han formulerade det, “fucka ur lite där”, men eftersom jag är rasist och det är fullkomligt hälsosamt att vara rasist när det kommer till gränsstäder i Mexico lyckades jag övertyga honom om att vi är för unga för att bli mördade av kartellmedlemmar. Så istället håller vi oss norr om gränsen där vi har gott om familj och vänner längs vägen och där man ändå hittar alla droger som tillverkas i Mexico. Winning!

Om jag överlever är det mycket möjligt att jag delar med mig av historier, bilder och filmer från resan, och om jag inte överlever är det rätt pinsamt att det här är det sista jag någonsin skrev. Jag borde avsluta med någonting viktigt… uuuh… LEGALIZE IT!

Jag kommer att brinna så hårt i efterlivet….

This entry was posted in Travelling. Bookmark the permalink.

2 Responses to New York + West Coast > Stockholm

  1. Nayla says:

    …kommer du tillbaka nån gång?

Leave a Reply

