Förresten

Jag hade inte tänkt skriva allt för mycket om USA eftersom det ligger bakom mig och jag har ett attention span (hittade inget svenskt ord för det… på en snabb googling ironiskt nog) motsvarande din/din pojkväns penislängd, men om det är någon av er som undrar någonting eller skulle vilja ha en recension av något eller vad som helst, ställ en fråga/förfrågan i kommentarerna så gör jag mitt bästa att tillfredsställa er. För det är det Gud satte mig här för, damer.

Om du precis kom till sidan, scrolla ner. Det här är inte det första inlägget efter den långa pausen, det hade varit mer patetiskt än nattklubbar på Hollywood boulevard. De stänger klockan två och slutar servera alkohol halv två, what the motherfuck?!

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

