Svar till Nayla samt Genesis 2.0

Besvarar det här din fråga? Inte? “Ja” är svaret alltså. “Ja, jag kommer tillbaka” kanske. Möjligtvis “ja, jag kommer tillbaka och det här är det första inlägget på det tillbakakommandet och jag vet att det där inte är ett ord, men du förstår ändå vad jag menar och för övrigt tycker jag att du har ett fint namn”.

Så, efter strax under en månad i USA och nästan 20 dagar i regnskogen Stockholm har mina fingrar börjat klia så mycket att det inte kan vara det där kryddiga glidmedlets fel, och jag har bestämt mig för att göra mitt bästa att skapa någon form av värde på det här domännamnet igen. Mest för att skiten fortfarande kostar mig pengar, inte alls för att jag har saknat er. Eller?

USA-resan var roligare än en DVD-box av Chappelle Show uppkörd i Ralphie Mays feta röv, och snart nog kommer jag att dela med mig av mina äventyr i form av tre videos. En är redan klar, en är nästan klar och den tredje har jag inte börjat jobba på än, men jag tänker inte släppa någon av dem innan alla är klara. Vissa människor kan få en sneak peek men dessa behöver vara attraktiva tjejer och ha sex med mig. Med andra ord får ingen en sneak peek.

Jag är så ensam.

I alla fall, nuförtiden sitter jag inne på dagarna eftersom det regnar för mycket för att min jheri curl ska överleva (cred till er som förstod utan att klicka på länken), på eftermiddagarna spelar jag basket så gott som varje dag vilket jag inte har gjort sedan jag var en liten flicka pojke, och på kvällarna gör jag mitt bästa för att upprätthålla någon form av socialt liv på den budget som är kvar efter 25 dagar i övriga städer i USA och 3 dagar i Las Vegas. Halvrelaterat tips: priset på broschyren täcker bara att tjejen ska ta sig till dig, inget mer.

Men nog om mig! Som ni trogna läsare vet är det här inte en “jag fikade med Anna”-blogg som förtäljer ett vanligt och ointressant liv. Intellectual Ignorance är här för att kasta skit på det som förtjänar att få skit kastat på sig, att hylla det som förtjänar att hyllas, för att balansera värderingar med brist på värderingar och för att göra världen till en mer tolerant plats genom att vara mer intolerant än Hitler under sin mensvecka!

Avslutningsvis: kommentera på inläggen om ni har något att säga, det gör det jävligt mycket enklare att komma upp i tempo igen med skrivandet!

Ännu mer avslutningsvis: det där med broschyrerna i Las Vegas har jag fått höra av en kompis kompis alltså.

This entry was posted in Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

