Videos från USA och doublei’s död

Liksom det utlovades för länge sedan kommer här de tre filmerna som visar hur det gick till i USA i somras. Del ett är från New York, del två från västkusten och del tre täcker resten (Phoenix, Grand Canyon, Vegas, Yosemite och Forestville).

Men innan du får kolla på dem (yield, bitch, yield!) så tänkte jag meddela för femtioelfte gången att jag officiellt tänkte sluta skriva här. Varje gång jag gör ett försök att börja skriva igen så går det inte mer än en dag innan jag ser någonting som blänker och helt glömmer bort vad fan jag höll på med. Jag har uppenbara motivationsproblem med den här bloggen och behöver någonting annorlunda om jag ska fortsätta skriva. Typ pengar. Pengar är annorlunda. Eller nåt annat, men hur som helst lägger jag ner doublei på riktigt nu. Liksom Bibeln, Transformers och andra påhittade historier har lärt oss kan saker och ting dock återuppstå, men om och när det väl händer ska det bli på riktigt och inte halvdant som det har varit de senaste tre gångerna. Och då jävlar!

Så i alla fall, tack för den här tiden, ta hand om er och hoppas att ni uppskattar filmerna nedan!

This entry was posted in Video. Bookmark the permalink.

4 Responses to Videos från USA och doublei’s död

  1. Bling bling.. says:

    Meeen!! vart finns du nu då??

Leave a Reply

